Szukaj: 

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Zwroty i reklamacje

  1. 1.     ZWROT TOWARU

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).

Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

 

Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie,

 

  • Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

 

  • Koszty wysyłki Towaru oraz jego odesłania do nas nie podlegają zwrotowi. Zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego produktu pomniejszona o koszty dostawy.

 

  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

 

  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".

 

 

 

  1. 2.     REKLAMACJA TOWARU

Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych

Jeśli okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd. lub też po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne, proszę zastosować się do poniższej procedury:

  1. Wyślij do nas wiadomość email, wraz opisem problemu oraz zdjęciem reklamowanej wady, czy uszkodzenia. Zastanów się nad preferowaną formą rozpatrzenia reklamacji:
    1. wymiana towaru na nowy,
    2. zwrot pieniędzy,
    3. rabat na produkt,
    4. inna propozycja,
    5. Oczekuj na kontakt od naszego sprzedawcy. W zależności od rodzaju uszkodzenia i wybranego sposobu rozpatrzenia reklamacji, wymienimy produkt na nowy lub też dokonamy zwrotu pieniędzy.
    6. Jeśli konieczne będzie dokładniejsze sprawdzenie reklamowanego towaru, odbierzemy go od Ciebie. W tym celu będziemy prosić o przygotowanie towaru do zwrotu. Zabezpiecz towar dokładnie i przygotuj paczkę.
    7. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
    8. Oczekuj kontaktu z naszej strony i finalne rozpatrzenie sprawy.

 

Wady uwidocznione w trakcie użytkowania

Jeśli w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia swojej funkcji:

  1. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę i wyślij do nas wiadomość email z szczegółowym opisem problemu.
  2. Oczekuj naszej odpowiedzi.
  3. Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu (faktura, paragon), karty gwarancyjnej (jeżeli była dołączona), kartki z opisem reklamowanej wady oraz danymi adresowymi, pod które wyślemy naprawiony lub nowy produkt,
  4. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
  5. Oczekuj kontaktu z naszej strony.

 

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:

 

P.P.H.U. Ceramika Tułowice Sp. J.

ul. Przemysłowa 3

49-130 Tułowice

 

Warto wiedzieć:

Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu. W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty sklepu tojestkuchnia.pl lub zwrot należności.